torsdag 12 januari 2012

Topptorsdag

Njae det vill jag nog inte påstå att just denna dag varit. Började dagen med att bli riktigt riktigt arg!!! Avslutade dagen med en känsla av uppgivenhet, ilska och känsla av beslutsamhet! Nu ska jag bara se till att ta tag i det här och göra nått radikalt, kan inte behöva använda all min energi på att vara arg. Jag vill vara sprudlande glad, full av energi och glada upptåg, Ska ju snart få hem en ny bebis och vi ska ju ha kul tillsammans och då behövs energi, iaf lite ;) Eftersom jag nu tycker dagen varit så förfärligt eländig så har jag tröstat mig med att handla, först lite nödvändigheter som blixtlås, vadd och "sy-ihopa-tråd" från Quiltbiten! (Om nu någon nån gång tänker sig åka till QB skulle jag uppskatta att få veta det, jobbar alldeles i närheten och kvistar gärna förbi och säger Hej!) Sen så slant mina fingrar hipp-hopp och ett paket från Lapp-Elisa är snart på väg.....avslutade med att beställa en fotobok med förra årets bästa bilder.
Dagens bild blir på vår kille, Johnny Bravo, allmänt kallad Joppe. Den som har yngre barn och tvingats titta åtskilliga timmar med Cartoon Network kanske känner igen namnet för han är uppkallad efter en seriefigur. Herrn fyller under våren 11 år och är husets kung! Här har han parkerat sig i IKEA kassen med rena strumpor den token ;)
Nu är det sängdags för denna tant som hoppas att huset står kvar där det ska morgonbitti när hon vaknar, det är någon därute som härjar, undrar vem???

4 kommentarer:

  1. I spendertagen ser jag.. även jag är det. :) Har inte så mycket annat för mej än att knappa på datorn.

    Gosig kisse!

    Dagmar o Emil har ju röjt klart så det är nån annan där ute.

    Kram o ha det gott

    SvaraRadera
  2. Din dag började inte bra,hoppas den slutade bättre.
    Sköt om Dig
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är "farligt" att spendera för mycket tid vid datorn.
    Kostsamt kan det iaf bli!!!
    Fast vinner man en symaskin för att man handlat så är det väl "bara" att handla mer;-0)
    Stor Kram

    SvaraRadera