lördag 21 januari 2012

Ibland undrar jag...

...om det inte är nått fel på mig eller så.....Hade en massa planer för dagen, vara ute en god stund på förmiddagen, både för att lufta tjejerna men även mig själv. Det avklarades på förmiddagen, men jag kände mig så mätt på det grå ljuset så det blev inga bilder tagna. Har en skoluppgift som ska vara klar imorgon så den har jag picklat lite med med inte alls så mycket som jag skulle behöva, ska göra lite till innan huvvet totalt kolappsar. Sen skulle jag sy lite på ett UFO, börja med en testsömnad...men si nej det blev inge av med det. Tog istället några av mina remsor och skar fyrkanter, sydde ihop, på med ramar och applikationer och vips har jag två framsidor till kuddar som en av mina favvisar ska få fram i vår.....
Dagens bild blir en bild tagen 2003, när mina killar skulle på kalas, tema Hallowen. Det var Lillemans första kalas och jag var lite nervös hur det skulle gå, han var inte så pigg på att bli lämnad nånstans utan mamma eller pappa. Men det hela gick jättebra och jag hämtade två riktigt nöjda killar!!
Nää nu ska jag väl se till att få min skoluppgift klar så jag kan sy lite till!!

3 kommentarer:

  1. Det enda felet med dig är att du är slutkörd!! Du behöver vila både kropp och knopp!! Dags att börja fatta det Lizzan annars sitter du med näsan i väggen snart!!
    Det blir finfia vårkuddar... det är bara våren som fattas!!
    Kram och sov gott!

    SvaraRadera
  2. Instämmer en hel del med Bibbi!
    Bränn inte ditt ljus i båda ändar!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Njut av dagen och låt den gå i sin takt.Ett tips jag har av egen erfarenhet.
    Kram och skön söndag.

    Gudrun

    SvaraRadera