söndag 29 januari 2012

På plats!!

Resan upp gick hur bra som helst, härlig dag med strålande so, kändes väl lite synd att sitta i en bil men å andra sidan var väglaget bra. Satt och njöt över hur vackert landskapet var med den vita gnistrande snön. Kunde ju inte låta bli att ta ett foto vid en av våra bensträckare:
När vi installerat oss i stugan och fått lite i magen gick vi ut och kikade lite på omgivningarna, hittade en pulkabacke som såg kul ut, men det kändes lite för mörkt och sent så det får bli en annan kväll.
Gissa om jag längtar efter att få på mig skidorna och ge mig ut i backen......
Men först lär jag sova ett par timmar så jag är pigg till morgondagens äventyr!!

4 kommentarer:

  1. Du har fått förhållningsorder;-0)
    Ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. oj,hoppas du har en underbar vecka i sälen. Blev verkligen paff när du skrev att jag vann kramisar märit

    SvaraRadera
  3. Låter härligt!!!,men glöm inte after ski!!!Kram

    SvaraRadera
  4. Härliga kristallformationer!! Njuuut och njuut!! Passa också på att vlia lite!
    Kram

    SvaraRadera