måndag 16 januari 2012

Go kväller!!

Dagen började kanske inte på bästa sätt, men trots att jag vaknade en timme sent och inte fick den mjukstart jag är van vid så förstördes inte mitt humör. Har väl inte direkt varit trallaglad, men inte heller skitförbannad.... Kan konstatera att min måndag faktiskt känns helt okej. När jag ko hem så väntade tyger jag besällt från Lapp-Elisa
Tre stycken Rest-mix paket;
På lunchen idag tog jag med mig kameran och tog mig en prommis, letade efter Kvittror, visst hittade jag ett gäng, men de var skygga och så värst bra bilder fick jag inte på dem. Ljuset var dessutom trist .... Men jag passade på att ta en bild på konsten de satt upp i parken, om det är vackert eller inte.....ja den åsikten håller jag för mig själv....
Som sagt trist och tråkigt ljus ute...ska se om jag kan fånga konstverket i solsken nån dag och se om det är vackrare då. Nu är det i alla fall kväll för min del!!

4 kommentarer:

  1. Härliga tyger... men lite lustigt konstverk :-)

    Ha dé o kram till dej!

    SvaraRadera
  2. Tur att du berättade att det var högt det där konstverket.
    Jag undrar så vad det är för mening att jag ska tänka och känna när jag ser det?
    Fast jag gillar gråskalan i det!
    SÅ LÄCKERT!!!
    kram

    SvaraRadera
  3. Ser ut som om någon kört på en lyktstolpe :-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ytterligare ett utmaningstips eller inspirationstips eller vad du vill kalla det; ljuset! Att lyckas få den mest gråtrista dag att se ut som om solen skiner. (från min man, såklart, själv vet jag ju inget om fotografering) =)
    Kram

    SvaraRadera