tisdag 10 januari 2012

Plötsligt händer det....

...nä jag har inte vunnit på triss. Däremot har jag vunnit en symaskin hos Lapp-Elisa, inte vilken maskin som helst utan en Janome Horizon. Ni kan inte gissa så lycklig jag känner mig. Hade lite tufft jobb på eftermiddagen och kände mig slutkörd, den här överaskningen piggade verkligen upp mig. Har alltså snart en ny kompis att leka med, jisses vad kul vi ska ha....
Dagens bild kommer från arkivet, tagen den 9 januari förra året. Kan bara kort och gott konstatera att det var mer snö förra året.......
...och som sagt det finns fördelar även om jag längtar lite efter snön..... Nu ska jag krypa till sängs och drömma om vilka stordåd jag och min nya vän ska utföra !!

19 kommentarer:

  1. GRATTIS; tänk att man faktiskt kan vinna! Kram..

    SvaraRadera
  2. Nä... dra mig baklänges!! Jag som vunnit på TRISS... 100:-!!
    Hur gör man för att vinna en symaskin ?? Här blir man ju grön av avundsjuka! Näe förresten... jag är jätteglad för din skull... den kommer till rätt person den maskinen! Så njut nu för fulla muggar!!Jag klarar mig med mina två Janoome jag!
    KRAM och GRATTIS

    SvaraRadera
  3. Men vad roligt!!
    GRATTIS! Den hamnade hos rätt person.
    Hoppas få se många fina skapelser i framtiden.

    Kram till dej!

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten! Det var nog maskoten som gjorde det! Kram, Gunilla G

    SvaraRadera
  5. Äntligen, skulle jag vilja säga!!!
    SÅ roligt att det var en GO´människa som vann! En som jag gillar!!!
    Det är du värd!!!
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Det är inte utan att man hajar till när man läser att någon man känner har vunnit! Stort Grattis och hoppas ni får många lyckliga dagar tillsammans! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  7. Jättegrattis till din nya kompis. Jag är sååå nöjd med min (som jag köpte till mig själv i födelsedagspresent för drygt ett år sedan).
    En av mina cirkeldeltagare har också en sådan och hon kallar den för symaskinernas Rolls Roys.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Men du så roligt! GRATTIS. kram Veronica

    SvaraRadera
  9. GRATTIS - så roligt att det var du som vann! Kram Annika

    SvaraRadera
  10. Så himla roligt att det var just du som vann! Stort GRATTIS och lycka till med vinsten! kram Katarina

    SvaraRadera
  11. Stort grattis till superfina vinsten! Hoppas ni får mycket skoj tillsammans! :-)

    SvaraRadera
  12. Stort GRATTIS! Vad roligt att du vann en symaskin. Du får visa en bild på den när du har fått hem den.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  13. Grattis i mass, härligt att du vann den häftiga maskinen!!!! Just när man som minst anar att livet kan vara så skoj dessutom, hihi. Jag vet ju lite hur det känns att vinna, även om min var en mindre variant den gången. Men man blir så glad så man hoppar ur brallorna. Ha så himla kul med maskinen jag tror den är toppentoppen.
    Många Sykramar från LjusneLotta

    SvaraRadera
  14. Grattis till din vinst!!!!
    Igår kom kuvertet med dina svartvita rester och idag har jag funderat på vad jag ska skapa med dem. Straxt före jag läste din blogg kom jag på ... ja resten får du se framöver. Detta kommer dock att sys på en Bernina men den är superbra tycker jag!
    Kram Lena i Örebro

    SvaraRadera
  15. Himmel va kul:).. Och kommer du verkligen att ha tid med bloggen nu på¨ett tag:)...

    kram

    SvaraRadera