tisdag 31 januari 2012

Sista januari...

...och skittisdag.....men det har jag inte hunnit med att tänka på. Har haft fullt upp med att njuta av att solen tittat fram mellan molnen.....
Var så vackert högst där uppe att jag totalt förträngde att Isbjörnsmaffin försökte tugga på mina kinder.
Trotsade kylan även på kvällen och tog oss till pulkabacken. Ser så himla skoj ut och jag måste erkänna att det rycker lite i min "galna-Lizzan" tarm, och vem vet.....innan veckan är slut kanske jag vågar mig på åtminstone ett åk....
Har i alla fall en riktigt skön semester, vilar väl inte direkt kroppen, däremot får knoppen en välbehövlig vila och slipper gå på högvarv hela tiden. Måste bara erkänna att jag saknar både Gubben och mina småtjejer.....Nu ropar grabbsen att det är dags för poker....

3 kommentarer:

  1. Åhhh... det går in en del ser jag!! Så bra att du njuter och kopplar bort hjärnan lite... precis vad du behövde!! Lite saknad är inte heller fel.
    Ha det gott och kram !

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder och som sagt inte en pippi inom synhåll!
    Fortsätt njut och bry dig inte om vad veckodagen heter!
    Hoppas att du vann, jag satsade på dig!
    kram

    SvaraRadera
  3. Åhh vilka fina bilder du tagit!
    Bara njuter av att se!
    Kramisar

    SvaraRadera