tisdag 17 januari 2012

Äntligen!!

Börjar klockan bli så mycket att jag kan dra täcket över huvudet och bege mig in i drömmarnas värld. Jag är mer än lovligt trött idag.....tur jag snart ska ha semester och tillbringa en vecka i fjällen. Som jag längtar!!! Jag är inte så bra på att vänta och längta, tålamod är som inte min grej....och just nu väntar jag på fotoförstoringar, fotobok, skidsemester och symaskin....ja ni förstår vilken prövning ;) Nåja jag ska väl lära mig jag med.....
Har inte orkat ta it
u med nån utmaning idag, varken sömnadsmässig eller fotomässig. Tack vare er och ideer att  har jag massor av uppslag och ideér att testa, men det får bli en annan dag.
Dagens bild får bli denna stubbe som väcker en hel del tanka hos mig.....
Vilka tankar får du?????

7 kommentarer:

  1. Näee, har dom sågat ner Vättarnas bostad!


    Visst är det jobbigt att längta :)
    Jag får längta ända till vecka 10 innan jag får åka till fjälls.
    Ha dé1 Kram

    SvaraRadera
  2. Om jag vore en liten Pytte så skulle jag vilja sitta där med en flaska bubbelvatten och titta på solnedgången!
    Var tog Pippin vägen?
    Tack för hjälpen!!!
    kram

    SvaraRadera
  3. Ett fort med vindluckan öppen... åt fel håll dock... men ändå!!
    Åhh... du kommer iväg och är hemma igen innan du hinner fatta det! Men fina bilder vill vi allt se!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Bilden gav ingen ide så där på studs däremot din "tålamodsbrist". De flesta av oss har väl svårt att vänta på det där goda, så även jag.

    SvaraRadera
  5. Därinne bor nog skogstomtarna och de har ett litet tak över ingången.

    Jag längtar inte efter fjäll och snö, tvärtom till sydliga nejder med sol och bad och en snötäckt vulkan i bakgrunden. Gissa vart.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Småtomtarnas festsal. Baldakinen är uppfälld, det är bara att kliva in. Tycker mig höra lite musik inifrån. Men vad är det som spelas...? Kram, Gunilla G

    SvaraRadera
  7. Härlig bild! Jag tänker på gubben som bor i stubben för det är klart att det där är en liten stuga. Du ser ju klart och tydligt verandataket. ;)
    Kram

    SvaraRadera