fredag 20 januari 2012

Smart fredag!

Jag vet inte om självaste fredagen har varit smart, men jag anser nog att jag utnyttjat den smart. En dag före jul var stulig och jag blev kvar läänge på jobbet, fick på så vis tre timmars komp att ta ut. Eftersom det inte är någon ränta på komp-kontot var det enda rätta att ta ut dem just idag! Det gjorde jag och åkte hem, tog mina tjejer på en långpromenad, en dryg timme var vi ute, efter middagen tog jag mig en lur och sov. Känner mig verkligen som en ny människa! Har under veckan skurits en del remsor och de ökar i antal minsann;


Sen har jag plockat fram ett UFO som jag ska kämpa på med under helgen och förhoppningsvis få ihop en färdig topp utav:
Dagens bild är ingen fototeknisk sensation på något sätt, jag vill bara visa upp en lampa som jag fått av min svärmor. Jag tycker så mycket om just denna lampa och blir glad varje gång jag ser den, tycker ju oxå väldigt mycket om min svärmor, oxå hon gör mig glad ;)
Nu ska jag krypa till sängs, hoppas på att vakna tidigt och dra nytta av en ledig lördag.....
Puss & Kram

6 kommentarer:

  1. Härlig svärmor!!!
    Smart remsförvaring och saknade dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det gjorde du bra! Alltså både kompa ut och skära remsor! Lampan var jättefräsig! Har du färgad lampa i den?
    Kramen/Sussie

    SvaraRadera
  3. Det är en ansenlig samling remsor du börjar få ihop! Läcker lampa!
    Kramar Ullis

    SvaraRadera
  4. Vilken massa remsor!
    Förstår att du gillar lampan, det är ju döskallar på den.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Oj, vad många remsor... vad månne det bliva tro?

    Lampan är tuff ;)

    Kram o ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Fräck lampa! Nyfiken på vad det ska bli av alla remsor. Kram, Gunilla G

    SvaraRadera