fredag 27 januari 2012

Nu så...

...är det nio dagar tills jag ska jobba igen och det känns såååå helt underbart! Visst jag har inte ett jobb där man sliter så himla fysiskt och kanske är det så att jag inte behöver stressa ihjäl mig varje dag och varje minut. Däremot så får det stackars hjärnkontoret gå på högvarv då och då. Just denna tid på året har vi haft lite av högsäsong och det känns att knoppen behöver vila nu. Så det får bli en veckas fysisk träning i backen och så lite tänkande som det går. Kommer förhoppningsvis hem med fulladdade batterier och huvvekontoret ny städat ;) Kul att ni är så många som gissat på mina kläppar, som sagt på söndag räknar jag dem så jag får en exakt siffra och ser vem som är närmast. Vill hinna skicka iväg vinsten innan jag åker...... Idag känns det då som om  det är ännu närmare....
Nä nu ska jag krypa till sängs och se till att vakna pigg å utvilad så jag orkar packa och se till att allt blir klart till söndagen!

6 kommentarer:

  1. Ha...nu börjar det likna nåt!
    Svarta klor är roliga när de ska klippas!!
    Det kunda ju vara en kråka med lugg förstås!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Här behövde man inte gissa!!!
    Fortfarande vaken!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt härlig vecka! kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Ha en riktigt härlig vecka med skidor o ungar.
    Kram!

    SvaraRadera