söndag 15 januari 2012

Dra på trissor....

...jag har faktiskt sytt idag, inge märskvärdigt alls, men ändå!! Tre stycken enkla kuddfodral till soffkuddar, så nu kan vi ha ett rejält kuddkrig eller bara gosa;
Annars har jag mest lekt med kniven, en hel del scrapsbitar har fått sätta livet till under mitt skarpa blad idag!! Istället har jag ännu mer mina fyrkanter och remsor, allt för att vara redo när min nya vän kommer!!
Har inte varit ute och fotat så mycket idag, hade som ingen lust till det. Men jag tog min gammelkamera, långröret och pinnen (enbensstativ) med och stälde mig på lur vid fågelbordet. Och nog hade vi fint besök där idag.....
Måste dock kolla vad jag gjort för inställningar tyckte bilden blev mer än lovligt brusig.
Nu var det då dags att ta och krypa ner i sängen och säga adjö till denna helg!

8 kommentarer:

  1. Så mycket har iaf farsan tvingat i mig att jag nästan säkert vågar skriva att du fotat en Blåmes;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. En så'n liten sötnos (eller -näbb).
    Kram

    SvaraRadera
  3. Verkar som du jobbat flitigt med kniven! Ska bli spännande o se vad du hittar på med allt! :-) Kram!

    SvaraRadera
  4. Du är suverän både med kniven och kameran.
    Kram
    Marianne

    SvaraRadera
  5. Kanske räckte inte ljuset till en närbild idag... men en blåmes är en blåmes och väldigt liten är den ju!!
    Kuddar behövs alltid!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Kanske räckte inte ljuset till en närbild idag... men en blåmes är en blåmes och väldigt liten är den ju!!
    Kuddar behövs alltid!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten!
    Snygga kuddar! Spännande att se vad det blir av det som du skurit till!

    SvaraRadera
  8. Nu blev jag inspirerad av dina remsor! Jag har så mycket fultyger som jag nog aldrig kommer att använda - dags att förvandla dem till remsor snart? =)
    Kram

    SvaraRadera