söndag 22 januari 2012

Klarade det ännu en gång

Nästan ett halvt dygn innan deadline klarade jag av en gruppuppgift och skickade in den några timmar senare. Tror inte att jag nånsin varit ute i så god tid med en skpå itt oluppgift ;) Snart så klirrar det in ytterligare 7,5 poäng på mitt konto, kan inte låta bli att tycka att det är kul att samla på mig högskolepoäng ;) Undrar hur det kommer kännas den dag jag tar ut min masterexamen och därmed ska vara klar med pluggeriet....Jaja, den dagen den sorgen....
Idag kom då äntligen snön, det föll verkligen stora härliga flingor. Fågelbordet blev flitigt besökt av små vänner, de rackarna var dock snabba så det gällde att hänga med i svängarna.
Eftersom inte alla får plats samtidigt så bildades kö i buskarna...
Hoppas att det inte faller allt för mycket snö under natten så jag slipper skotta ut bilen imorgonbitti!! Har nu bara en vecka kvar att arbeta innan min efterlängtade semester....fem dagar, 40 timmar....ska jag nog kunna överleva......

4 kommentarer:

  1. Jag gillar dina bilder!
    GRATTIS att ha lurat Mr. Deadline!
    Kram

    SvaraRadera
  2. GRATTIS till dina inhämtade poäng!!Ett tecken på din envishet... förstås!
    Det är bra låt kameran jobba... medan min dammar igen :D
    Kram

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat och det där med läsning, det kan man fortsätta med hela livet:-)).

    Härliga bilder.
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  4. Herlige bilder, takker for inspirasjon fra din blogg :-)

    SvaraRadera