lördag 14 januari 2012

Lördagkväll

Börjar med att ge er bevis på att det händer saker i mitt syrum, inte sytt så mycket men iaf skurit scraps. Har en hel del remsor att sy flera toppar ur boken Scrap basket Surprices.

Jisses vad det har blåst idag och varit alldeles grått, som om aldrig dagen kom. Trotsade vädret och var ute och gick en timme med pappa i skogen på förmiddagen och fotograferade. Vi tog lite olika sorters bilder ;) Han mest landskapsbilder och jag kröp på backen bland mossa och stubbar. Pappa fick det ärofyllda uppdraget att fotografera mig.
Hade lite annat finfrämmande idag och dotra fick en vacker blomma från farmor, så klart att jag måste dyka ner och ta en bild;
Lilo tyckte att det blev lite tröttsamt med allt kackel och kröp ner i sin favvostol och gosade.

Tack för alla tips om vad jag kan fotografera, de ska alla testas, men jag väntar till veckan.
Nu hör jag hur sängen ropar på mig och jag tänker inte låta den vänta allt för länge till ;)

5 kommentarer:

  1. Spännande att få se vad det blir av din remsor.
    Snyggt foto på dig!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Två!! snygga tjejer!! Jag gillar svartvitt... det är effektfullt.
    Lycka till med alla uppslag... spännande!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fin blogg:) kolla på min om du har lust

    SvaraRadera
  4. Ser att du är på G:O)) Kram Immi

    SvaraRadera
  5. Fina foton! Kul att du tillbringar tid i syrummet igen! kram Katarina

    SvaraRadera