tisdag 3 januari 2012

Överlevt ännu en tisdag...F

...men nu är jag trött, riktigt riktigt trött. Mår även lite skumt så jag har bäddat ner mig och tänker nog sova alldeles snart. Har ju tidigare berättat att jag bestämt mig för att fotografera kyrkor på kvällen. Idag stannade jag vid Vaksala Kyrka, dessvärre är den så stor att det inte gick att få nån bra bild från där jag stod och jag orkade inte leta upp ett bättre ställe. Fotograferade ist'llet en ljusstjärna mot en vägg. Den får stå för Hopp!! För det är vad jag känner inför det nya året.........
God natt och sov så gott!!!

2 kommentarer:

  1. Så eländigt det kan bli ibland när kyrkorna är för stora... och dyra precis som kyrkoråden (tror jag det var) tycker. Du får skynda dig innan de spränger dem... lite fint som en biskop sa före jul!
    Men skämt åsido... krya på dig och trösta dig med att du snart kommer på lagom avstånd ifrån nån kyrka du kan fota.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du ser!
    Dina bilder talar för sig själv!!!
    Bra jobbat, Lizzan!
    Hoppas att det inte blir något skumt som håller i sig!
    Kram

    SvaraRadera