torsdag 4 december 2008

Tung vecka

Sent i säng och mycket att göra, tur att det är sista arbetsdagen för veckan idag. Gårdagen gick i ett huj kan jag minst säga. Efter jobbet hann jag hem en sväng för en snabb middag, sen bar det iväg ner till Alunda för att hjälpa till med tidningsinsamlingen. I tre och en halv timme höll vi på och tömde papperskassar i en container. Känns idag måste jag erkänna, min högerarm har ingen lust alls att samarbeta med mig. Dessutom blev det sent i säng eftersom jag var tvungen att hämta dottern efter hennes träning tio i elva, så idag kommer det bli en tung dag.

1 kommentar:

  1. Så din arm bråkar med dig igen, det gör min också - big time. Våra armar verkar synkade på den punkten. :-S

    Du har förresten blivit utmanad i min blogg!

    P&K

    SvaraRadera