söndag 28 december 2008

Pay it foward

Jag har för ett tag sen anmält mig till "Pay it forward" hos Tildas vänner.


Här är reglerna:
Du ska göra något åt de tre första som lämnar en kommentar.
Du måste ha en blogg, du måste skicka vidare till tre andra personer och mej.
Du har 365 dagar på dig att göra något passande till varje deltagare
och posta det till dem. Så, SNÄLLA, lämna en kommentar så
skall jag skicka något fint till Er.

So here are the rules
You have to make something for the first three people who leave a comment You must have a blog You must be willing to pass it onto three more people You (And of course me) have 365 days to make & post to your recipients. So please leave me a comment & the first 3 will-in time- receive a piece of (hopefully) quilty/crafty goodness from moi!!

4 kommentarer:

  1. Klart att man lämnar en kommentar, om det innebär att man får något fint av dig. Men jag hade lämnat en kommentar ändå, utan att få något.:-)))) Önskar dig en skön söndag. Kram Kerstin

    SvaraRadera
  2. Självklart Lizzan! NU ska jag bara läsa vad det innebär också----

    kramen/pia

    SvaraRadera
  3. Jag blir tvången att ha ett blogg nu...

    SvaraRadera
  4. http://2x-x2.blogspot.com/
    Se här... jag har börjat.

    SvaraRadera