måndag 8 december 2008

Lite bilder

Nu har det minsan varit bildtorka i min blogg, så jag känner att det är dags att ändra på det. Under förra veckan blev Prinsessnecessären klar, den ska en lite femåring få i julklapp. Rätt söt om jag får säga det själv :)


På baksidan har jag sytt dit en hank så att man kan hänga necessären på en krok om man vill.


Någon baconpannkaka blev det inte igår, orkade helt enkelt inte. Idag har jag grillat kyckling i ugnen och ska snart baka en kaka, A ska ha med sig fika till skolan imorgon. Sen måste jag plugga, rackarns så lat jag varit på den punkten och får jag inte min första omtenta denna gång så får jag det aldrig. Har en hel del som pockar på att bli sytt dessutom, att jag aldrig lär mig att inte ta på mig för mycket, denna gång kommer Mr Deadline hinna långt före mig över mållinjen! Jaja det är väl bara att sätta på sig dumstruten och skämmas, kanske skulle sy mig en????

1 kommentar:

  1. Den där prinsessan är ju så söt så hälften vore nog! Var har du hittat henne??
    Ja du... är man tidsoptimist så är man. Och det går nog inte att ändra på heller :o( Håller tummarna för att du hinner före Mr Deadline! Kramar Ullis

    SvaraRadera