onsdag 24 december 2008

Julaftonskväll

Då var det åter självaste julafton och det är ett år sedan jag satt här och skapade min blogg. Jisses så fort det året har gått och kul har det varit. Genom bloggen har jag fått nya bekantskaper och fördjupat andra. En sak som jag tänkt på är vilket bra sätt det är att hålla kontakt med personer som bor långt bort. Genom bloggandet kan man följa varandras vardagsliv på ett enkelt och bekvämt sätt.
Jag är med andra ord fast i bloggandet och enda sättet att slippa mig och mina inlägg är att låta bli att titta in här. Men jag hoppas att ni fortsatt vill följa mig och min familjs öden, framför allt mitt skapande.
Jag blev ju överraskad härom dagen av den goa //K då det damp ned en chokladask i min låda. Vad hon inte visste var att de två kusinfruarna (ja jag är ju bara sambo med min S) hade en överraskning på gång. Ett paket med en fleccefilt, blöjpåse och en liten necessär sydde jag och Småländska fru S fyllde på med bra att ha saker som gratulationspresent till den lille (ja faktiskt rätt stor) V som föddes i början av december. Paket kom fram igår, och jag tror att den nyblivna tvåbarnsmamman blev lika överraskad som jag blev när chokladasken kom. Det är verkligen lika kul att överraska som att bli överraskad.
Oj, ett långt inlägg blev det så rapport från vår julafton kommer imorgon, nu ska jag jäsa i soffan. Ha en fortsatt härlig julafton! Puss på er!!!!!

2 kommentarer:

  1. ... Och jag fick en julblomma av densamma igår som levererades hem personligen av hennes syster! ... Vi håller oss sysselsatta genom att skicka saker/bud till varandra. Och roligt är det! :-)

    Hoppas att ni får en fortsatt fin julhelg!

    KRAMEN

    SvaraRadera