tisdag 30 december 2008

Titadada

Trummar lite lätt på skrivbordet och önskar att minutvisaren kunde gå lite fortare så jag får åka hem nån gång, eller åka och handla först så klart. Min axel känns nästan helt bra nu och det är bra för min mage vill absolut inte ha mer av de antiinflammatoriska tabletterna. Igår var inte Verkmästarn i magen på bra humör, massor av fet mat, godis, lite rörelse och dessutom antiinfalmmatoriska tabletter på det. Protesterna gick inte att ta miste på, så nu ska jag försöka sköta mig bättre. Men det är svårt att hålla fingrarna i styr när det ligger en chokladask i min skrivbordslåda. Tänker som så att om jag äter upp dem fortare så kan jag inte inledas i frestelse... Apprå på frestelse ska nog gå och ta mig lite fika! Kaffe blir säkert Vermästaren i magen glad av!!!!

1 kommentar:

  1. Hej hopp! Jag hoppas verkmästaren håller sig i schack i morgon! :o) Jag önskar dig och din familj ett riktigt gott nytt år! Vem vet - vi kanske till och med äntligen får träffas någongång på nån syträff nånstans?! ;o)) Kram //Anette

    SvaraRadera