torsdag 11 december 2008

Nervöst

Nu sitter jag här med ett enormt fjärilsbo i min mage. Första orosmomentet är att jag ska hitta till St:Görans sjukhus i tid, sist tog det mig en och en halv timme extra och det är inte okej att komma för sent på en tenta. Så idag försöker jag åka extra tidigt, och tar det lugnt så kanske det funkar. När jag väl är där ska jag skriva tenta och det känns inte som jag kan ett dugg. Visst det är inte så farligt med omtenta, men inte i det här ämnet, det ska jag klara! Kommer skämmas som en hund om det går åt pipan. Så är det nån som har en tumme över, håll den för mig idag!
Kram till er alla!

3 kommentarer:

  1. Lycka till med tentan idag.
    Tänker på dig idag.
    Kram Kerstin i Råröd

    SvaraRadera
  2. Goa du! Du har mina tummar, även om jag inte tror att du behöver dem. Det kommer att gå galant - och gör det mot förmodan inte det så finns det alltid en omtenta. :-)

    STOR KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej Lizzan, jag har två. Håller båda åt dej idag. Kram Anne-Marlen

    SvaraRadera