fredag 5 december 2008

Tröttmössa

Känns som om jag aldrig kommer att komma i kapp med sömnen och bli pigg igen. Det är som att återuppleva tiden med småbarn då det där med en natts ostörd sömn var något åtråvärt. Nu beror inte min sömnlöshet på småbarn utan på tonårsbarn. Hämtat henne ner i samhället alla kvällar denna vecka, tre av kvällarna har det varit hämtning halv elva. Inte beror hennes sena hämtning på att hon varit ute och strulat utan att hon har tränat.
Hörde att de pratade om bortbytingar på radion igår och många gånger har jag undrat om hon inte blev förväxlad på BB. Vad kan det annars bero på att hon tränar så intensivt och blir både sur och rastlös om hon inte gör det?? Inte är det mina gener och knappast från hennes biologiska pappa heller.
Nu ska jag ta och köra iväg grabbarna till skolan så det blir nån arbetsro för mig. Måste plugga inför tentan nästa vecka.

1 kommentar:

  1. Bortbyting eller inte, var glad så länge hon tränar och inte bara "är ute på vift" sen om kvällarna! :-) Sen kan man ju ifrågasätta varför man lägger träningar så sent för barn/ungdomar som har skola dagen efter?

    Stora kramen - jag återkommer snart med info om du-vet-vad! ;-)

    SvaraRadera