tisdag 21 april 2009

Vill så mycket...

...men orkar så lite. Fryser som en hund och tycker allmänt synd om mig själv. En del positivt har dock hänt idag, jag har fått in min skoluppgift även om Mr Deadline denna gång slog mig med en och en halv timme. Jag har fått tillbaka en laptop som vi haft för uppfräschning hos en datakunnig privatperson, så nu har jag en egen dator tills Hulda kommer hem på torsdag, då blir det till att samsas igen, min egen borde för övrigt snart ha fått tillräcklig rekreation där på Spa och komma hem igen. Ytterligare en positiv överraskning, vår katt som varit borta i fyra månader kom hem idag. Så egentligen ska väl jag låta bli att gnälla över att jag ingen ork har och glädjas åt dessa saker istället.

6 kommentarer:

  1. Så gott att din katt har kommit hem! Det var dagens hjärtevarmaste nyhet!

    SvaraRadera
  2. Det var väl den färdiga quilten som tog ut sin rätt, det är därför du är trött! Vad skönt att katten hittade hem, det skulle min också behöva göra. =(
    Vi har skaffat en ny katt, har haft den i 5 dagar nu men jag skulle gärna se att Findus kom hem igen.

    SvaraRadera
  3. Så skönt att hon är hemma igen! Tänk om man kunde få reda på vad hon varit på för äventyr! Hoppas du piggar på dig snart! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  4. Jag börjar repa mig lite idag men känner mig fortfarande som överkörd av tåget. Att man kan bli så matt och svag av en dags magsjuka, det är rätt otroligt faktiskt! Jaja, så länge det går åt rätt håll så är jag nöjd. Ska snart blogga om kryssningen - watch out! ;-)

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Orken kommer säkert snart tillbaka ska du se.Precis som kissen, himla va kul att den hittat hem igen.
    Kanske lite vila skulle göra gott
    Kramizar

    SvaraRadera
  6. Grattis till att kattan kom tillbaka!!!

    /Jessica

    SvaraRadera