lördag 25 april 2009

Nytt strykjärn

Igår var jag till Onoff med mitt strykjärn som slutade funka för ett tag sen. Fick vänta lääänge innan jag fick hjälp, men när jag väl fick hjälp så mötte jag en trevlig kille. Utan vidare diskussion var det bara att välja ut ett annat. Eftersom det här Bosch inte motsvarade mina behov så bestämde jag mig för att jag hur som helst skulle ha ett Philips Azur som jag vet är bra. Det var lite dyrare än det jag hade men det gick bra att betala mellanskillanden. Hur lycklig som helst gick ut från butiken och jag måste erkänna att man kan få bra service även från dessa stora butikskedjor!!!

2 kommentarer:

  1. GRATTIS till nya strykjärnet, nu skall du se att du är påstruken vare dag....det är livet det!!!!
    Nä, skämt och sido, utan ordentligt strykjärn blir det nada.
    Önskar dej finfina stunder i sällskap med mister Azur.
    Kramisar L.

    SvaraRadera
  2. Skönt att det ordnade sig utan knussel.
    Fast Bosch brukar vara bra med garantierna, åtminstånde på verktygsdelen.

    Hoppas du haft en trevlig helg!

    Kram Linnea

    SvaraRadera