måndag 27 april 2009

OPAM

Ett UFO som legat sen i höstas har äntligen blivit klart. Hade från start tänkt mig ett dubbelsängsöverkast, men som det ofta blir när jag är i farten så bidde det inte som jag tänkt. Det bidde ingen tummetott, men väl ett mystäcke, i helt andra färger än det förra. Tänkte det var bäst att sy ett i lite manligare stil så att KG slipper sitta och frysa, känner jag honom rätt skulle han hellre frysa än sitta under ett blommigt rosa rött täcke ute bland folk, det skulle ju helt knäcka hans manlighet. Som den kärleksfulle sambo jag är så måste jag ju se till att han får nått som passar honom bättre att linda om sig kyliga sommarkvällar.

En bild på mina goskillar;
Nu är jag peppad till tusen att fortsätta sy klart sånt som är påbörjat! Ha en trevlig kväll!!

7 kommentarer:

  1. Så snyggt och stilrent för din frusne man!

    SvaraRadera
  2. Väldigt snygg husbilsmysfilt!!

    SvaraRadera
  3. Åhh vilket snyggt täcke!!! Och manligt ;o)
    Kram
    Anette

    SvaraRadera
  4. åh vad vackert! kram Monica A

    SvaraRadera
  5. Tjusigt! Vilken tur att KM fått en kvilt som han kan tänka sig att värma sig under :)

    SvaraRadera
  6. Rackarns va snyggt, du är då en riktig fena på att få till det.
    Tänk om jag åxå kunde bli klar med nåt nån gång :(

    Väntar med spänning på nåsta :)
    Kramiz

    SvaraRadera
  7. Så snygg, den blir säkert varm o go under svala kvällar.
    Kram

    SvaraRadera