fredag 3 april 2009

Hemma från mässan

Har haft en underbar dag trots att jag fick stappla fram på kryckor. Träffat många av de härliga syvännerna som jag uppskattar så mycket. Ännu en stooor KRAM till er alla!! Jag skulle inte handla nå mycket, åkte för att få träffas och fylla på med ny inspiration. Med i kassen hem fanns dessa helt underbara tyger som det helt klart stod mitt namn på;
Och så den här gobiten som jag inte vet om jag ids sy nått av, jag kommer iaf gosa med ikväll när det är dags för att sova;Ett riktigt kap gjorde jag, köpte två förpackningar med undertrådsspolar och bomullstråd för 100 kronor;

En godisrulle från Moda;
Lite snören, band, en tygpanel och ett mönster på en underbar skräppåse;

Hmm blev lite mer inköp än jag tänkt mig :) Men vad gör det? Jag är lycklig och har inte tömt kontot alldeles bara nästan.....
Ett extra stort TACK till Lena och Inger för trevligt sällskap!!

8 kommentarer:

  1. Härlig shopping! Men efter den här ansträngande dagen behöver du väl sitta och vila knät framför symaskinen hela helgen? :)

    SvaraRadera
  2. ÅåååH, vilka läckerbitar de tygerna var!!
    sy något läckert av dem och visa upp!!!
    Jag väntar!
    Anna-G

    SvaraRadera
  3. Haha!! Allt det där visade du minsann inte!
    Men vilka fina tyger du hittade!

    och det var såå roligt att träffa dig igen, alldeles för länge sen!

    KRAM!!

    // Linnea

    SvaraRadera
  4. Åhh en egen snuttefilt :o)
    Tygerna från Veronicas är såååå läckra. Och trådarna ett riktigt fynd. Var hittade du dem? Hoppas att det finns lite fynd kvar till mig i morron. Vila knät ordentligt nu! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  5. Vilka härlig shopping!
    Man blir ju bara lite grön på er som har nära till den mässan.
    Ta det försiktigt med benet. / Kram Kerstin

    SvaraRadera
  6. Det var så kul att se dig! Kul att du hittade lite fina saker för det gjorde ju inte jag... nähä gjorde jag hihi Kraaam Mimmi

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga tyger du hittade.
    Jag hade bestämt att jag inte skulle köpa så mycket tyg och gick nästan med skygglappar förbi tygborden men lite blev det i alla fall. Hoppas du inte överansträngde benet. Vi sågs nog som hastigast vid Quiltboden med Åsa och Elisabet.
    /Wivi med svartvita kassen

    SvaraRadera
  8. Kul att du hittade så fina tyger hos Veronica :) Jag gillar hennes affär som bekant :)))) men vistt är det härliga tyger :) Kram

    SvaraRadera