onsdag 29 april 2009

Motivation noll

Senaste två veckorna har jag känt mig så trött, varje morgon är en kamp med mig själv. Vill helst bara ligga kvar i sängen med täcket över huvudet. Ingen som helst lust att åka till jobbet. När jag väl kommer dit så går det bra, trivs ju trots allt bra med mitt jobb. Det är bara resan dit på morgonen som känns tung. Nu är det bara en dag kvar av denna vecka och det ska jag nog kunna ta mig igenom.
På väg hem från jobbet idag så ringde frugan och undrade om vi skulle handla till morgondagen innan hemfärd. Efter en hel del pussel och åka hit å dit hittade vi varandra och lassade korgen med mycket gott. Kommer inte behöva svälta imorgon, som vanligt handlar vi på oss som om vi skulle bjuda ett halvt fotbollslag. Måste bara uppsöka Apoteket Röda Näsan imorgon innan jag åker hem så inte struparna dammar ihop.
Nu ska jag brodera några stygn (ja för hand..) innan jag drar täcket över mig. Önskar er en trevlig Valborg!

4 kommentarer:

  1. Önskar er en riktigt trevlig Valborg. Husbilspremiär, visst var det så? :-)

    Vi ska bara vara hemma och njuta av lugnet. Den senaste månaden har vi haft något inbokat varje helg så det är rätt skönt att inte ha en massa planer nu.

    Hälsa familjen - kram på er alla!

    SvaraRadera
  2. GLADA VAPPEN!!! (brukar vi säga här på andra sidan pölen)

    SvaraRadera
  3. Hoppas att ni får en riktigt skön helg och var rädd om håret :D Gissa om jag är nyfiken på vad du broderar hihi. Kramar Ullis

    SvaraRadera
  4. inspirerad att sy ihop en necessär till en nykläckt oscar???

    Kan oxå tala om att vår lillfis nu suger och drar i de små lapparna (tappar ordet för vad de kallas...) som du sydde på det fina golvtäcket :-) Dessa ägnas MYYYYCKET stor uppmärksamhet och studeras i detaaaalj, lääänge, verkar smaka godis oxå!!
    kramar och ha en härlig valborgshelg!! Kram- igen :-)

    SvaraRadera