onsdag 15 april 2009

Redan mitt i veckan!!

Känns förträffligt måste jag erkänna, bara två dagar kvar att arbeta sen är det helg igen. Denna helg är inte vilken som helst heller, vi ska på 24 timmars kryssning med de bästa Smålänningar jag vet :) Kommer bli en del go mat, go dricka, skaka rumpan, och troligen en hel del skratt.
Igår på väg hem smet jag in på Quiltbiten för att köpa svart tyg, vilket är hårdvaluta hos mig. Föll pladask för tre tyger (nja fler än så, men jag höll på lite) till en necessär, kommer bli såå snygg. Går dessutom i väntans tider, har beställt tyg från Lappelisa , måste ju ha bårdtyg till mina två Jellyroll quiltar så de blir klara nån gång och inte hamnar i UFO högen.
Nu är det dags att dra iväg till mitt älskade jobb och göra det bästa jag vet; Arbeta!!!
Ha en bra onsdag!!

5 kommentarer:

  1. Önskar även dig en bra onsdag!

    SvaraRadera
  2. Haha..det där sista du skriver, tror du på det själv? Tror inte det, jag ;-))
    Du älskar nog syrummet mer... ha en bra dag. Kram!

    SvaraRadera
  3. Jaså, jag trodde att det bästa du vet är att sy men jag har väl misstagit mig... =)

    SvaraRadera
  4. Men hallå där, nu ljuger du väl så du tror dig själv???
    Skönt iofs att veckan är kort, men just nu känner jag mig stressad, det är så mycket jag ska hinna innan helgen. Suck! Ha det gott!
    Kramar Ullis

    SvaraRadera
  5. Jag vaknade übertidigt i morse och började fundera på vad jag har för töjbart i klädväg i garderoben som passar för en frossar- och skaka-rompan-afton... Slutsatsen blev att jag måste hasta in på Klädstället i Gislaved idag när jag ändå ska dit och klippa mig. Som sagt var; problem blir alltid större på nätterna. ;-)

    Ser fram emot helgen - vi hörs imorgon!

    KRAM

    SvaraRadera