torsdag 16 april 2009

VAB

Ja då var det åter dags att vara hemma med grabbarna, lite krassliga båda två. Gäller att ta vara på tiden när man får en extra dag hemma. Så här har städats och nu quiltar jag som bara den. Första gången jag quiltar med Sew Ezi bordet, det funkar helt kanon och jag orkar quilta mycket större yta innan jag måste pausa. Fick två kuvert på posten idag, det ena innehöll tygerna jag vann i Annas utlottning, Tack så mycket för dem och det fina kortet. Det andra innehöll tyger jag beställt från Lapp-Elisa, de ska vara till bårder till de Jelly Roll toppar som ligger klara. Det ena har fått bårder och det är det jag quiltar på nu. Så här ser det ut vid min maskin nu;
Nu lämnar jag datorn för att fortsätta quiltandet!

5 kommentarer:

  1. Härlig bild, det där ser riktigt fint ut! Nu är jag nyfiken på att se större och tydligare bilder!

    Håller tummarna för att barnen är lagom krassliga någon dag till så du hinner kvilta färdigt. :)

    SvaraRadera
  2. Wow det där ser ju hur läckert ut som helst. Jag vill se mer! Hoppas att du får en riktigt skojsig resa i helgen! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  3. Ser maffigt ut ditt Jelly Roll-täcke, det kommer väl mera bilder på det sen eller.....?!
    Hoppas att dina telningar inte jättekrassliga.
    En "kryapåsej" hälsning från L.

    SvaraRadera
  4. Det ser läckert ut så här långt....spännande att få se det färdigt...för det får vi väl?

    SvaraRadera
  5. Det ser somrigt ut. Kul att det funkar så bra med sew ezi-bordet!
    /Jessica

    SvaraRadera