fredag 4 mars 2011

Nu så...

..tror jag att jag packat med det mesta! Tackar så mycket för att önskningar om trevlig resa, det kommer vi alldeles säkert att få ;) Hittade iaf min förlorade stövel så nu får det räcka med skodon, har med mig tre par och två par stövlar för drygt ett och ett halvt dygn.... Igår kom ett paket från Quilt Passion, ett helgsömnadskit, meningen är att det ska bli necessärer. Härliga tyger som ger vårkänslor...
Vårkänslor får jag även av vädret ute, solen skiner och det hörs både dripp dropp och fågelkvitter, ska nog ta mig en prommis med Fröken Hulligan innan jag ger mig av mot helgens resa. Så här mysigt har jag det vid min symaskin på morgonen innan jobbet och på kvällen innan sängen...
Ska nog till och bli en färdig topp av det där med till sist!
Nää nu skriker äggen att de är klara och att jag borde äta lite frukost nu.... Ha en skön helg allisammans så hörs vi på söndag igen!!
P & K

5 kommentarer:

  1. Kul du hittade din stövel,då kan det ju bli klackarna i taket!!ha det mys/kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att slippa gå låghalt, ha nu en härlig resa.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Ha det gott och lev!!!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  4. Såna gulliga tyger :-)))
    Ha en trevlig resa, kram o ta´t lugnt med drinkarna :-)

    SvaraRadera
  5. Ha en mycket trevlig resa.

    Tack för vinsten den kom idag.

    SvaraRadera