tisdag 20 januari 2009

Utmärkelser



Det har trillat in Utmärkelser till mig, jätteskoj tycker jag. Nu har jag varit lite sen i starten att de bloggar som jag läser och tycker om redan fått dem. Men jag hoppas att ni vet att jag uppskattar att läsa era bloggar och uppskattar väldigt mycket när det skrivs nån liten kommentar. Livet har blitt så mycket roligare och rikare med alla bloggvänner. Tack för att ni finns och förgyller mitt liv!


Denna utmärkelse fick jag först av Lappeklipp hon syr så många fina väskor och har dessutom flera bra beskrivningar i sin blogg. Sen fick jag den även av Carina hons syr underbara Änglar, troll och kaniner.
Av Ann- Marlen och My fick jag en annan utmärkelse. Uppskattar deras bloggar mycket!!

“Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye."

Nu är det dags att hugga in på frukosten och sedan ge sig iväg för att ta sig an allt som denna dag har i beredskap. Se you!!

1 kommentar:

  1. Men super Grattis Lizzan, ja du ser veckan blir bara bättre o bättre.
    Jag har precis börjat blogga o har bara kommit till starten men visst 17 är det roligt.Har massor att lära än men men Rom byggdes ju inte på en dag heller.

    Ha nu världens bästa dag
    Kramizar
    Lotta

    SvaraRadera