torsdag 22 januari 2009

Torsdagmorgon

Borde känna mig pigg och fylld av hopp eftersom denna vecka snart är slut, men jag är bara trött. Tur det är semester nästa vecka även om det inte direkt blir någon vilovecka.
Ännu en jobbarkompis som blev förtjust i mina pennskrin, hon ville ha en med Nalle Puh, och det ska hon få. Sa att det skulle bli efter semestern, men jag kunde bara inte låta bli bli att sy ihop den igår.

Ikväll blir det allra sista på babytäcket, och sen blir det nog prototypsömnad för hela slanten. Börjar ju närma sig med stormsteg, alltså helgen då jag ska hålla i kurs. Då ska jag göra mitt bästa för att inspirera alla att tycka lika mycket om necessärsömnad som jag gör.

Nu måste jag leta upp mina strumpor och mina glasögon, vråla lite på ungarna så de gör sig klara, sen blir det färd mot jobbet för sista gången på en dryg vecka! Önskar er en bra torsdag!

5 kommentarer:

  1. Det ska bli spännande att se hur babytäcket ser ut sedan. Det lär ju vara superduperfint precis som allt annat du "slänger ihop" där vid maskinen!

    Jag önskar dig och familjen en jättefin Åre-resa! Break NO legs!

    Själv ska jag se till att bli ett år äldre under tiden du är borta. ;-)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Va? Ska du hålla kurs? Varnurst? (Som vi säger här i Tärnsjö. Det är gammalt Noraspråk och betyder fritt översatt "var någonstans")
    /June

    SvaraRadera
  3. Hmhmhm!! Kan det vara babytäcke till vår lillfis här nere i Borås som redan är på sluttampen?????

    Åh, vad spännande i så fall!!!! Men om inte så vet du att det inte är någon brådska!

    kramar o ha en riktigt goer dag!

    SvaraRadera
  4. Du är så himla flitig, får saker färdiga och så där...annat är det här. (Fast idag har jag klippt en balklänning.) Ska bli spännade att se baby-täcket!

    SvaraRadera
  5. Hoppas du också haft en bra torsdag. Åter igen ett läckert pennskrin. Kram Kerstin

    SvaraRadera