torsdag 8 januari 2009

Då var det slut

På den här arbetsveckan alltså, en ganska lagom ansträngande vecka :) Imorgon är det studieledigt, har klarat av min kurs för denna omgång, (i god tid dessutom) men jag har en bok som jag borde läsa och skriva recention på, det tänkte jag ägna mig åt imorgon blandat med slappande och sömnad. Kg´s lillebror fyller 20 imorgon så jag misstänker att det blir till att fira honom.
Snart är det TV dags, innan dess ska jag förbereda ett handbroderi, ja ja jag vet att jag alltid sagt att sy för hand är att häda mot symaskinen, men detta är ju ett utmaningarnas år för min del. Att brodera nått för hand och förhoppningsvis få det klart skulle kännas som en stooor seger. Har inte så lång tid på mig så det är väl bäst jag hugger tag.

2 kommentarer:

  1. Nej, nej, Lizzan nu har du missförstått något....att sy för hand
    ger bara symaskinen en liten semester! Den tar inte alls illa upp:))) Själv har jag väldigt svårt att sätta mig ner framför teven utan tyg och tråd i händerna....
    Är också ledig idag och tänker vara duktig husmor och baka bröd!
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  2. Jag är grymt avundsjuk på dina lediga fredagar! Fast inte på pluggandet förstås... Ska bli kul att se vad du har hittat på för hansömnad! Ha det bäst! Kramar Ullis

    SvaraRadera