lördag 10 januari 2009

Lördag

Men inte vilken lördag som helst, nä en viss person fyller år idag. Egentligen vill jag nog förtränga det lite, inte tänka allt för mycket på att min lilla dotter är på god väg att bli stor. Idag är det bara ett år kvar innan hon blir myndig, och vi vet ju alla hur fort ett år går. Min förstfödda fyller 17 år idag, hur gick det till? Eller hur är det ens möjligt? Jag är ju inte så gamal att jag kan ha en så pass stor dotter eller hur? Nått fel är det som är knasigt. Hur som helst ett stort GRATTIS till min underbara goa tjej! HURA HURRA för M idag!!!

2 kommentarer:

  1. Vilken sötnos!!
    Du Lizzan, det är lugnt, jag har en pojke som visst fyller 31 nu!! Fattar absolut ingenting, jag fyllde ju 34 sist...???kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, det måste absolut blivit nåt fel där...:-))
    Grattis till din 17-åring.
    Ha en skön helg.
    Kram

    SvaraRadera