tisdag 23 augusti 2011

Redan tisdag....

Inte kom jag upp tidigt i söndags morse, eller jag vaknade men det såg så regnigt ut att jag somnade om. Tog mig ännu en riktig vilodag och efter en sån här slöhelg borde jag väl känna mig riktigt utvilad...och faktiskt så var jag ovanligt pigg för att vara mig en måndag. Men det tas väl igen idag istället ;) Har inte hittat till syrummet sen i lördags, men jag har kommit på hur kul det är att leka med rosor,
Den här bilden lekte jag vidare med i datorn och är riktigt nöjd med slutresultatet. Igår köpte jag en ny ros och fortsatte min lek, denna gång med tyg som bakgrund. Tycker det svarta tyget ger snygg effekt.

Det här har givit mersmak och jag som egentligen inte alls är så förtjust i snittblommor kommer nog ränna på blomsterhandeln titt som tätt nu, för det här är som sagt skitkul!!
Igår släpptes en bomb på jobbet och marken under fötterna gungade till en stund, och det kommer nog gunga ett tag till innan det smält in ordentligt. En uppskattad kollega med driv som få kommer att lämna oss den första december för nya utmaningar, kul för henne men tok sorgligt för oss.... Nu ska jag inte sitta här och svamla, nu ska jag ge mig av mot jobbet så att tisdagen tar slut nån gång..... KRAM PÅ ER!!

4 kommentarer:

  1. Jättefina bilder du har tagit! Visst är det kul att "leka" med kameran. Jag brukar säga att det är mitt sätt att måla :)
    kramiz

    SvaraRadera
  2. Kul att experimentera med bilderna i datorn. Dina rosor blev fina.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Läckra bilder!
    Visst är det skoj att experimentera.
    Synd att man inte kan trolla fram fler timmar på dygnet också, i nått dataprogram :-))

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Bilderna är jättefina!
    Kramar

    SvaraRadera