fredag 12 augusti 2011

Fredag Fredag Fredag

Om nu nån missat innebörden av min rubrik så betyder den att just denna fredag är mer än välkommen. Har ju inte haft den roligaste av veckor med tanke på min värk som förstört både nattsömn och humöret. Har dock kommit på att jag får mindre omnt och sover bättre på madrass på golvet. Kanske inte helt optimalt men vad gör man inte. Tid är nu bokad till doktorn, ska få komma 7 september....borde kanske börja ligga ute i god tid med tidsbeställning, hmm om ca tre veckor har jag nog rätt ont i min handled så det är nog bäst jag beställer tid nu..........Nåja, ska inte gnälla jag kom fram på telefon och jag fick en tid....och som sagt det är ju faktiskt FREDAG...IDAG!!

3 kommentarer:

  1. Ja, ibland blir man lite fundersam kring det där med att få en tid till läkaren. Men gott att du hittat ett sätt som underlättar under tiden. Kram

    SvaraRadera
  2. Vi har en ny öppnad vårdcentral här.7min gångavstånd från där vi bor.Än så länge har den fungerat alldeles utmärkt...Tror det är en av få,,men vi tackar som är anslutna till den.
    Ha en fin helg!!Kram

    SvaraRadera
  3. Skönt att du fått tid även om det är en bit framåt.
    Kram

    SvaraRadera