tisdag 4 januari 2011

Dags att knyta ihop säcken

Då var det dags även för mig att summera 2010, som sagt var det väl inget kanonår men en del har iaf hänt sömnadsmässigt... Har räknat ihop från min redovisning som jag gjort i blogspot. Fick under året ihop 80 färdiga alster i varierande storlekar. Karade inte min egen utmaning med 10 färdiga saker i månaden, snittet för 2010 istället 6,6 inte illa alls med tanke på att min sömnad legat på lågvarv. Några UFO´n har blivit klara och några tillkommit, precis som det ska vara... Några saker som sytts under året har jag glömt att lägga in tidigare, tror att en å annan ff fattas, men så kan det väl få vara ;)

Ännu en nyckelgömma;

En sne snynesse...

Kattnesse;

Nu blickar jag framåt och planerar för år 2011, än så länge tar planerna form i mitt huvud. Nu ska här bli en slappardag efter massor av snöaktiviteter och friskluft.

Ha det gott mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar