onsdag 19 augusti 2009

Joodå..

...jag lever! Har bara inte orkat skriva nått på kvällarna, rätt trött om man säger så. Inte så konstigt med nytt jobb och så. Annars funkar det jättebra på jobbet, trevliga arbetskompisar och sååå ljuvligt med kortare resor, kommer kännas ännu bättre i vinter.
Mitt arbete med att skära ner scrapsen går vidare, men det känns som ett evighetsarbete. Hu mycket jag än skär så minskas det inte i låddan, suck. Men jag har bestämt mig för att denna gång ska jag inte ge upp, nu ska alla scraps skäras ner, så det så!!!
Båda kvällarna denna vecka har regnet öst ner när jag kommit hem och motivationen att ta en prommis har inte infunnits sig. Idag skiner solen nu iaf och hoppas att det håller sig tills jag kommer hem för då SKA det bli promenad får inte låta latmasken ta över min kropp. Min personliger tränare har plockats fram ur skåpet och ligger här å stirrar på mig, kanska att han snart ska få göra sitt jobb så jag kommer igång med styrketräningen oxå... en kvart om dagen säger han...det ska jag väl orka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar