måndag 24 november 2008

Vinnare av Julklappar

Eftersom vi alla är hemma idag och det var så många delatagre så fick jag och gubben dra en varsin tröst pristagare, istället för 3 vinnare har vi alltså dragit 5!! Känner mig så givmild idag.
Lilleman var den första som drog sin lapp och på den han drog stod det;

Gunilla W
Sen drog lillproffessor A sin lapp och där stod;
Jessica
På dotterns lapp stod
Annemarlen
KG`s tröstpris får
Kerstin
Mitt tröstpris går till
Ullis
Grattis till er fem, helst av allt hade jag velat ge pris till er allihop men inser att varken tid eller plånbok skulle tillåta det. Återkommer privat till er vinnare när det börjar dra ihop sig att skicka vinsterna.

4 kommentarer:

  1. Tjoho vad kul! Ja den som inte har tur i kärlek kan ju få ha tur i spel :-)
    Får man skriva önskelistor nu då??? ;-) hihi I så fall yppar jag att jag gillar tygerna du hade till Bentobox...
    Kram i snöovädret från Jessica som sitter i 22gradig värme och 45% luftfuktighet på jobbet

    SvaraRadera
  2. Nämen, vad kul!!! Och vad spännande!!! Det här blev ju en himla bra måndag :o)
    Kramar Ullis

    SvaraRadera
  3. Men vá skoj!!! Säger som Ullis, det blev ju en bra måndag. Trots att den började lite körigt...snökaos och fastkörning på väg till jobbet. Kom till jobbet helskinnad och returen hem gick bra...tog bara en hiskeligt lång tid...Kram, Anne-Marlen

    SvaraRadera
  4. Oh vad roligt, jag som sällan har någon tur! Hälsa Lilleman och tacka. kram Gunilla W

    SvaraRadera