lördag 22 november 2008

Slutsytt

Har kämpat på med en necessär idag, slutet är nu nära. Funderade på om jag skulle köra vidare eller lägga mig och titta på TV. Bestämde mig för att den skulle blir klar innan sänggående. Dumt val kan jag så här i efterhand säga. Skar nämligen mig rätt rejält i lillfingret. Konstigt nog gör det inte så särskilt ont men det kommer väl om en stund. Så nu känns det som om att jag inte har nått annat val än att krypa ner i sängen och zappa tills John Blund kommer och slår ner mig med sin gummiklubba.

4 kommentarer:

  1. Aj aj aj! Jag håller tummarna för att det läker fort och att du slipper ont i lillfingret!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ajjjjj! Det är sånt man helst låter bli, det brukar ju tyvärr kännas rätt så rejält. Sköt om ditt finger så att du snart ät på banan igen! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  3. Stackars dej! Man ska lägga av i tid. Jag broderade halva natten, men får väl sprätta upp hälften, för resultatet tålde inte vakna ögon....

    SvaraRadera
  4. Hoppas det inte var för allvarligt,
    så att du snart kan sy igen....

    SvaraRadera