lördag 1 november 2008

En utmärkelse

Igår fick jag en utmärkelse av Linéa glad och överraskad blev jag!



Nu är det meningen att jag ska skicka den vidare om jag fattat det rätt till 4-7 stycken, det blir till dessa sju;
Nina- (låst blogg därav ingen länk) Älskar att läsa din blogg och du är en alldeles underbart go vän!! Dessutom är du ju mitt största fan :)
Anette L - En otrolig källa till inspiration, delar frikostigt med sig av härliga mönster.
//K - Härlig människa som sprider goa kommentarer!
Ann-Marlen - En härlig blogg med mycket inspiration!
Linneá - Flitig bloggare och go vän!
Ullis - Skriver goa kommentarer som glädjer mig mycket och är en härlig vän!
My - Har en härlig läsvärd blogg som jag tycker om att besöka!
Fanns fler jag skulle velat skicka den till men ni har ju redan fått, så ni får nöja er med mina besök och kommentarer!
Ha en härliga Alla Helgona!
KRAM

7 kommentarer:

  1. Tack så mycket för utmärkelsen!!
    Jag blev jätteglad!

    Kram!

    // Linnea

    SvaraRadera
  2. Hej Lizzan. Börjar med att tacka för utmärkelsen. Jätteskoj att bli utvald. Nu ska vi se om jag listar ut hur fortsättningen ska ske :-). Stor kram till dej från Anne-Marlen

    SvaraRadera
  3. Tackar tackar! Det var inte illa ;o) Du är en stor inspirationskälla du också! Kranm //Anette L

    SvaraRadera
  4. Hallo Lizzan!
    Kul att du blev överraskad!
    :-) Och nu är jag här och snokar...
    vilka skickade du vidare till??
    Nya bloggar för mig som jag genast skall besöka. Tycker att bloggandet är fantastiskt! Så mycket glada och positiva inspirerande människor det finns över hela världen.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh kära du! Tack för utmärkelsen och de fina orden! Dito säger jag bara!

    Tusen kramar från ett frostvitt Hestra

    SvaraRadera
  6. Tusen tack! Vilken överaskning.... vad glad jag blir! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  7. Hejhejheeej vad kul! TACK! Det var ju en oväntad överraskning! Tackdetsamma säger jag då!! Många kramar från en alltjämt ruvande K i Borås!

    SvaraRadera