torsdag 20 november 2008

Sista dagen

På den här veckan, känns nästan som om jag har rosa små moln under mina fötter. Hoppas bara jag slipper massa luspudlar på vägen till jobbet som gör att mitt humör åker ner i skosulorna. Stackars dottern ska ju åka med mig ända till skolan idag så det är bäst jag skärper mig ordentligt. Har preaparerat mig med två koppar kaffe så jag har iaf gjort vad jag kan. Dottern kommer ju inom överskådlig tid ta eget körkort och vill ju inte att hon ska ärva mitt hemska körhumör, men det är nog redan försent, åkt med mig i snart 17 år och hört mig svära som bara den över alla medtrafikanter, åkt 16 år med KG som inte är ett dugg bättre än mig han är ju dessutom finne.....
Vilka stora planer jag har för morgondagen, uj uj då ska jävlaranamma här sys!!!

4 kommentarer:

  1. Och vi stackars läsare får förstås inte se vad du skapar...??
    Hmm, inte lätt med tonåriga barn som snart ska ta körkort, har själv en son som blir 16 nu i dec. Han har inte börjat övningsköra än men det står väl inte på. Fast jag är inte så orolig över att mitt körhumör ska smitta av sig, (har ju inget) däremot vet jag ju hur tonårspojkar brukar köra och tro att de är bäst i världen. Det gör mig orolig... =/ Fast han har inte heller så mycket till humör så på den fronten är det nog rätt lugnt.... =)
    /June på www.junebacken.se

    SvaraRadera
  2. "Mamma! Får man verkligen köra så här fort på den här vägen??" får jag höra ibland av mina väldigt observanta 4,5-åringar... "Ja, när man kör om sölkorvar som inte håller hastigheten så får man det!" ... Jag bävar för den dagen då mina kidz ska övningsköra.. ;-)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej Lizzan.Tittar in och ser att du har jättefint på din blogg. Stämningsfullt foto också. Taget idag, eller hur? Vi har också lite snö idag. Tycker det är härligt. :-)
    Kram Anne-Marlen

    SvaraRadera
  4. Vinn Sally Hansen produkter hos mig;)
    Var med vettja!

    SvaraRadera