fredag 21 november 2008

Många tävlingar blir det...

Kan inte låta bli att tycka att dessa enkla bloggtävlingar som ploppar upp lite överallt är kul att delta i. Har ju dessutom vunnit en gång, även om det var bebiskläder :) Jag är med och tävlar om produkter från Frozza hos Linda .
Anette L gillade min tävling om julklappar så pass mycket att hon startade en egen liknande tävling. Hon syr mycket fina saker och hennes sida är en stor inspirationskälla för mig.
Nu hoppas jag på att hitta inspirationen och komma igång med syendet snart....

1 kommentar:

  1. Tävlingar ÄR kul! Nu blir jag förståss nyfiken på den du utlyst och får skynda in där och kika innan jag drar ner på stan och "gungar fram".... för springa... Hrmpf, vet vad man skulle kunna jämföra den synen med - om jag skulle ge mig på det ;-) Men tanken var god, en bebis till kvällen hade varit alldeles alldeles uuunderbart!
    Trevlig helg på dig, kramar

    SvaraRadera