lördag 29 november 2008

Klen idag

I dag är det inte mycket med kärringen i huset, kan inte påstå att jag är stark som en grisslybjörn, inte heller pappa björn är sig lik. Bara att inse, man är för gammal för att vara ute och röja. Troligen kommer det bli pizza till middag och därefter kommer jag sitta i soffan hela kvällen och inte göra mer än jag måste. Pyntandet till Advent får vänta tills imorgon. Kanske jag plockar fram nån elljustake till vardagsrummet, men det får bli allt för idag. Men imorgon är en ny dag med nya krafter förhoppningsvis.

2 kommentarer:

  1. Men stackare, har du ont i håret idag?? :-)
    Hoppas du mår bättre till i morgon!

    Kram Linnea

    SvaraRadera
  2. Hihi det där om ont i håret kommer du få höra så länge du lever! Men du kom inte och säg nåt om att du är för gammal... för vad är i så fall jag??? Nä du flicksnärta, du får nog skylla på något annat :o)
    Kramar Ullis

    SvaraRadera