söndag 31 maj 2009

Vilket härligt väder!

Vaknar till ännu en dag med strålande väder, underbart. Idag tänker jag dessutom se till att vara ute och njuta av det. Igår åkte jag hemirfån vid halv ett, piffad och redo för fest. Kan utan överdrift säga att det inte var en hit att sitta i en smällvarm bil i 14 mil, min lilla Yaris som jag har varmt om hjärtat saknar AC. Fick använda mig av KD mellan varven men dt fick bli korta stunder blev lite dissy av alla avgaser. Trots att det var ett tag sen jag var där sist så hittade jag utan större problem. Om det är någon som undrar varför jag plågade mig själv att åka så långt i denna värme så var det för att fira världens bästa tidningsredaktör som fyller 40 på tisdag. Det bjöds på god mat och många glada skratt. Vid elva bröt jag upp och åkte hemåt, betydligt svalare i bilen ;) Hemma igen vid ett, stupade i säng och somnade rätt ovaggad. Skönt att vakna upp en dag efter fest och inte ha ont i håret. Nä nu är det dags för frukost så jag är redo för dagens äventyr....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar