torsdag 21 maj 2009

Länge sen

Eller kanske inte, har saknat både inspiration och ork till att skriva nått i bloggen i veckan. Har dessutom fortfarande saknat syinspiration. Jag tror dock att den är på väg att slå till igen, igår började jag sy ett nytt projekt. Inget av de jag borde sy på, men jag tänkte att jag lockar fram sylusten med ett nytt projekt så blir det roligare att sy "måste" grejorna. Jag tror att det hjälpte ;) Ska ta och käka lite frukost, när magen fått sitt ska jag in i syrummet och sparka liv i Storebror, två broderier har jag tänkt att ska få fixa till idag.
Fick liet annat att tänka på, men nu är iaf frukosten avklarad, sitter och samlar krafter för att förflytta mig till syrummet. Måste få ett pennskrin klart, S ska på disco ikväll klockan 18.00 så många timmar kvar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar