lördag 23 maj 2009

Snorar och snörvlar

Riktigt synd om mig med andra ord ;) Somnade klockan åtta igår kväll och sov till sju, det sägs ju att sömn är bästa medicinen, så nu är jag välmedicinerad. Känner mig faktiskt bättre idag så jag hoppas att jag ska orka med både plugg och sömnad. Har precis fått i mig frukost och tänkte hugga tag i lite sömnad, två necessärer som väntar på att bli klara, det är väl vad jag orkar med idag. Tur att det regnar och är kallt ute, då kan man hålla sig inne med gott samvete.
Ha en bra lördag!

3 kommentarer:

  1. Krya på dej....jag tänker också hålla mej inne idag. Vid symaskinen kanske.. Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag tror att jag också är på väg att få något skräp i kroppen, känner mig inte alls på topp även om inget har brutit ut ännu. Vi ska ha gäster om ett par timmar så det känns så där men vi får hoppas att en het bastu och någon Alvedon får mig i bättre form.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hoppas du har en mysig dag och orkar lite sömnad.
    Kram Gudrun

    SvaraRadera