lördag 2 maj 2009

Halloj!

Nån som funderade på var jag höll hus igår? Jag låg i sängen i stort sätt hela dagen, håret värkte ända ut i topparna och kroppen kändes som en överjäst bulldeg. Inte så långt kvar till 40 och ändå har jag inte lärt mig? Fast å andra sidan hade vi en supertrevlig kväll så jag får väl konstatera att det på nått sätt var värt det. Dessutom händer dessa äventyr inte så ofta. Idag vaknade jag oxå med värk i huvvet men av andra orsaker, drack inte en endaste kopp kaffe igår. Så det var på darriga ben jag stapplade ner och fyllde på kaffebryggaren. Sitter nu med kopp två i handen och tycker att livet känns helt okej. Några spikade planer för dagen finns ännu inte, vädret ser ut att bli härligt så nån uteaktivitet lär det iaf bli. Ett å annat stygn lär det oxå bli så att inte mina kära maskiner känner sig helt övergivna.

1 kommentar:

  1. Halloj på dej själv! Har du tänkt på att byta shampo eftersom du hade ont i håret, det kan ju vara fråga om någon allergi och som bi-effekt känns kroppen aningen svullen, då shampot har sugit in i huvudet You know!!!!!
    Här har vi också underbart väder så det blir nog utevistelse för min del även ledes. Ha en fin lördag!!!!!! Kram L.

    SvaraRadera