lördag 23 maj 2009

Sylusten är tebaka

Så skönt att känna att inspirationen och syglädjen åter rasar i kroppen. Jag känner mig hel igen och det är en underbar känsla. Smolket i bägaren är så klart förkylningen jag åkt på, men det känns inte som den är av det elakaste sorten, känns faktiskt som den redan håller på att lämna kroppen. Hjälper viruset lite på traven genom att drickalite wiskey, inte alls min favvodryck, men medicin ska inte smaka gott, eller hur.... Som sagt sylusten är tillbaka och jag har fått en necessär klar idag;

Ligger åter efter med skolarbetet och får bittert lida för det imorgon, hela morgondagen kommer gå åt till att skriva och läsa, men klar blir jag som vanligt.

1 kommentar:

  1. att så finer, nu vet jag någon som kommer bli väldans väldans glad!

    Du är grym - men det vet du förhoppninsvis redan!!!
    kramar

    SvaraRadera