torsdag 7 maj 2009

Äntligen torsdag!

Och hela min kropp jublar, för er som missat det så jobbar jag inte på fredagar, okej jag måste plugga men jag får vara hemma. Nästa vecka är en lite annorlunda vecka, börjar med två dagars kurs i Stockholm, onsdagförmiddag håller jag kurs och sen är det bara torsdagen kvar att jobba som "vanligt". Det verkar inte som om jag kommer få börja mitt nya jobb förrens i augusti, men tiden går fort så det löser sig. Dessutom så trivs jag ju där jag är, härliga människor att jobba med och ett utvecklande jobb, det är bara resvägen som stör.
I förrgår fick jag reda på hur mycket det skulle kosta att laga min dator, troligen kommer jag få ut pengar till en ny istället för det skulle bli dyrare än vad den kostade i inköp. Så nu måste jag ut på datorjakt.
Klockan går fort när man har roligt och det visst dags att ge sig av till jobbet.
KRAM

2 kommentarer:

  1. Förstår att du är trött på resvägen, själv har jag suttit på pendeltåget 40 min om dagen i drygt 20 år. Fördelen med tåget är ju att man kan läsa, sova eller annat lämpligt under tiden, det är ju mindre lämpligt vid bilkörning :o(
    Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Det kommer att bli jättebra för dig sedan när du slipper resvägen. Du kommer säker trivas lika bra på ditt nya jobb, det handlar ju mycket om hur man själv är och dig kan man ju inte låta bli att tycka om! :-)

    KRAM

    SvaraRadera