lördag 18 oktober 2008

Fredagsrapport

Under fredagsförmiddagen sysselsatte jag mig med att brodera på Storebror, wow vad kul att han är hemma igen, och pluggade samtidigt. Riktigt klar med min uppgift blev jag inte men Deadline är flyttad till måndag och det ska jag nog fixa. Bäst jag sitter här börjar Molly skälla som besatt, tittade ut och där lufsade Max som brukar vara på besök i granngården och då göra en visit hos oss. Släppte ut Molly en stund så de fick busa.


Sist han gjorde en visit släppte jag inte ut Molly och Max gav sig av ovanligt snabbt, S ropar om att ha har nått i munnen, tittar ut jo där springer Max hemåt fort som tusan med Mollys ben i munnen :) Inte lite fräck den där herrn....


För ett par veckor sedan fick jag en brödkorg när jag köpte två limpor, perfekt tyckte jag och Lilleman för det har verkligen saknats i huset. Och nu saknas det igen, brödkorgen har nämligen fått en annan funktion,


Så nu är det limppåsar på bordet som gäller igen!! Ska se om jag kan få lite fart i min kropp och göra lite klart idag, har en hel del halvfärdigt. Önskar er en fin lördag!

2 kommentarer:

  1. Jojo, det är härligt med djur...
    Ha en skön helg! Själv ska jag på "lappträff" idag.

    SvaraRadera
  2. Förstår väldigt väl att den blev snodd, det ser ju hur skönt ut som helst! Ha en underbar lördag! Kramar Ullis

    SvaraRadera