onsdag 15 oktober 2008

Seg i starten

I morse vaknade jag med ett ryck av att A satt och skrattade till nått tvprogram, tänkte den där gossen är inte riktig som har vaknat självmant före halv sex, tittar på klockan och upptäcker att det är jag som försovit mig, klockan är ju faktiskt halv sju. Hade glömt att ställa klockan, puhh. Tur att jag ändå att nästan en timme på mig.
Sydde vidare lite på necessären igår, tyvärr tog tyget slut så jag måste skaffa mer innan jag kan fortsätta. Ska satsa på att få ryggsäcken jag sydde på i helgen klar ikväll. Trots försovning har jag hunnit med att lägga en order hos Lapp-elisa nu på morgonen, hoppas de tygerna hinner komma innan helgen så kan jag starta upp med julklappsbeställningar.

Idag är det nästa sista dagen på min praktik och jag har lite svårt att fatta att tiden gått så ruggit fort. Ha en bra onskag, och eftersom det är Lilla patte-klappardagen (Gert Fylkings uttryck) och rosa månad så är det en bra dag att klämma lite extra på sina bröst och skänka en slant till Rosa Bandet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar